Voor de 2e keer is er op 4 oktober 2019 een golfdag georganiseerd door vrienden van Stichting 12q. Golfbaan Landgoed Welderen heeft ook ditmaal de baan ter beschikking gesteld voor dit mooie doel.

Wat een fantastische dag was dat, met een golfwedstrijd, een golf-clinic met bugxter-rit, Kunst & Kitsch, een golfmarathon, een loterij en een veiling. Het regenachtige weer was voor de deelnemers geen reden om zich niet in te zetten voor de Stichting 12q.

Dankzij de vele sponsoren en fantastische deelnemers is het bedrag van maar liefst € 32.500 op gehaald!

Wij bedanken alle deelnemers, sponsoren, cateraars in de baan, maar ook vrijwilligers en Hessel Bosman en iedereen die een steentje heeft bijgedragen om deze dag tot een succes te maken.