We zijn erg trots dat het Erasmus MC in januari 2022 gestart is met onderzoek! Dit is mogelijk gemaakt door al onze trouwe sponsoren en donateurs, die wij heel dankbaar zijn. We zijn er echter nog niet, een deel van dit onderzoek moet nog steeds gefinancierd worden, dus blijft het belangrijk om ons te steunen.

Om het volledige bedrag van € 300.000 bij elkaar te krijgen, hebben wij jou nodig, particulier of als bedrijf. In de afgelopen jaren hebben we al een forse stap gezet. Maar € 300.000 is veel geld, dus moeten we het met z’n allen doen.

Ook dit jaar was het weer mogelijk om heerlijke chocolade letters en prachtige wijnen te bestellen. Helaas is de deadline hiervoor inmiddels verstreken. Was je te laat maar zou je toch nog graag iets willen bestellen? Neem dan contact met ons op om andere mogelijkheden te bespreken.

Ik heb een bedrijf, wat kan ik doen?

Veel bedrijven verbinden zich aan een goed doel. Het is goed voor hun eigen PR en een periodieke storting is aftrekbaar. Dus waarom zou je het niet doen? Stichting 12q heeft de ANBI-status.

Giften

Het is dus mogelijk om een aftrekbare periodieke gift aan Stichting 12q over te maken. Wil je hier meer informatie over, stuur dan een mail, we nemen snel contact op.

Sponsoring

Sponsoren kan ook. Er zijn regelmatig projecten waarvan de opbrengst naar onze stichting gaat. Je kunt zelf een project organiseren, bijvoorbeeld een sporttoernooi. Dat levert het op:

• een mooie netwerkbijeenkomst met jouw relaties;
  • een PR- momentje voor in jouw nieuwsbrief of op de site;
  • jouw logo en een verslagje op onze website.

Een andere mogelijkheid is dat je een door ons georganiseerde bijeenkomst sponsort.

Op de hoogte blijven van activiteiten?

Wil je op de hoogte blijven van onze ­sponsormogelijkheden, schrijf je dan hier in voor onze updates.

Direct even samen sparren over wat we samen kunnen doen, kan ook. Stuur dan een mail, we nemen binnen 24 uur contact met jou op.

Inspiratie en voorbeelden met mooie resultaten vind je op het actieoverzicht.

Ik ben particulier en wil graag helpen.

Natuurlijk kunnen particulieren ook sponsor worden van Stichting 12q. Wat fantastisch dat jij daar interesse in hebt.

We hebben het  heel eenvoudig voor jou gemaakt zodat het weinig moeite kost.

Wil je direct doneren dan kan dat door op de gele actiebutton te klikken.

Je kunt ook jouw donatie overmaken op rekeningnummer: NL85 RABO 0302 0837 82 ten name van Stichting 12q te Bemmel.

Ik wil graag praktisch helpen

Voor onze projecten hebben we regelmatig extra benen en handen nodig. Heb jij tijd om ons met praktische zaken te helpen? Dat zou geweldig zijn!

Stuur een mail naar ons activiteitenteam. ­Het zou mooi zijn om in jouw email aan te geven wat je graag zou willen doen of wat jouw specifieke talenten zijn.

Wij nemen altijd binnen 24 uur contact met jou op.

Alle sponsoren in het zonnetje